קנה עכשיו
510893e466a4d35c3e82d815b6f79d22

מוצרי PURE 2 IMPROVE

PURE 2 IMPROVE

 

Pure2Improve הוא שחקן חדש בשוק המתפתח במהירות ברחבי העולם עבור ציוד כושר וביצועים. החזון שלנו עם Pure2Improve הוא פשוט, אנו מסייעים לספורטאים בכל הרמות כדי לשפר את הביצועים שלהם. עם Pure2Improve אנו שואפים לשרת מגוון רחב של ספורטאים עם מבחר נרחב של ציוד ואביזרים מגוונים.

בקנה אחד עם המגמות הבינלאומיות  כמו :“אורח חיים בריא ופעילות גופנית”, אנו מאמינים ביצירת מוצרים ושירותים חדשניים ייחודיים הפונים לצרכנים, שהם גורמי המפתח להצלחה.

Pure2Improve מציעה מגוון רחב של מוצרים לספורטאים מתחילים  ומקצועיים, פיזיותרפיסטים, מרפאות שיקום ומרכז בריאות עם מגוון רחב של ציוד קרדיווסקולרי.

מחלקת המו"פ שלנו שוקדת כל הזמן על שיפור ופיתוח מוצרים חדשים כדי לספק לצרכנים שלנו אורח חיים בריא ונוח והבטחת הנאה מן האימון הגופני . המוצרים שלנו מכוונים לכל קבוצות הגיל והמינים.

כל המוצרים Pure2Improve יסייעו לך להביא את הכישורים שלך לשלב הבא. עם מוצרים המתאימים לכל חלק של מחזור האימון:

הכנה
הַדְרָכָה
התאוששות

יתרון חשוב מאוד של Pure2Improve היא שכל המוצרים נועדו (באימון נכון) לסייע במניעת פציעה לספורטאי במגוון ענפי הספורט השונים.

 

תוצאות: 4 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: מוצרי PURE 2 IMPROVE
יצרן
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:

דרך מצוינת לשחרר את השרירים ההדוקים. מגיע לכל המקומות שהגליל פילאטיס לא מגיע. לא מיועד לשימוש על המפרקים. עשוי מ: 95% קצף PU, 5% פלסטיק. מגיע באריזת בבליסטר. לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 145 ₪ מחיר
79 ₪
כדור לשחרור השרירים -PRESSURE POINTER PURE 2 IMPROVE

סט 3 רמות קושי: קל- צהוב, בינוני – אדום, קשה – שחור. קוטר 5 ס"מ. מתאים לעיסוי רקמות, מקל על כאבי שרירים נקודתיים, כאבים הנובעים מעצב מודלק. לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 100 ₪ מחיר
119 ₪
סט 3 כדורי עיסוי PURE 2 IMPROVE

גלגל המאמן את שרירי הליבה ומשפר את הכוח הדינמי .מחזק את שרירי הכתפיים, הבטן והחזה  המכשיר מתאים למתאמנים בכל הרמות והגלאים. הגלגלים נעים במקביל בכל צד למען הבטיחות. מכשיר קל ונייד, ניתן להשתמש בו בבית, בחדר הכושר או בכל מקום שבו יש לך שטח קטן ופנוי. ידיות קצף ארגונומי לאחיזה נוחה. לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 299 ₪ מחיר
175 ₪
זוג גלגלי כח לבניית שרירי הבטן PURE 2 IMPROVE
" theme_color="#043c87" greeting_dialog_display="show" greeting_dialog_delay="2">